• صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
پایگاه خبری قلمرو خبر
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی پولی مالی

تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف بانک توسعه تعاون است

معصومه بیات توسط معصومه بیات
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳
در پولی مالی
0 0
0
تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف بانک توسعه تعاون است
0
اشتراک گذاری ها
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

قلمرو خبر : مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف این بانک است.

به گزارش قلمرو خبر ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری اظهار داشت: این بانک علاوه بر شفافیت و رعایت کامل استانداردهای حسابداری و مالی، اهتمام لازم برای تبعیت از سیاست های دولت در ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مراجعین و رسیدگی به پیشنهادها و شکایات را داشته است.
وی افزود: در دولت سیزدهم شاهد بوده ایم که شهید آیت الله رئیسی، دولتمردان و مدیران ارشد و اجرایی اهتمام والایی برای ارتباطات مردمی، رسیدگی به مشکلات، ارتقای سطح معیشت مردم، ایجاد اشتغال و راه اندازی و تکمیل پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی داشته اند، لذا بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل دولت، تدابیر و اقدامات متنوعی برای رونق تولید ایجاد اشتغال، ارتقای معیشت منظور داشته است و مد نظر بوده تا عزت نفس و تکریم ارباب رجوع در بالاترین سطح رعایت گردد.
این مقام بانکی تاکید کرد: همواره رصد می کنیم تا عملکرد استانها در کسب امتیاز از گزارش های مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین نحو ممکن باشد، به استانها توصیه کرده ایم علاوه بر حسن اخلاق و راهنمایی کامل، در مستند سازی و پیگیری مجدانه برای رسیدگی به پیشنهادها، انتقادات، مشکلات و شکایت نیز اهتمام کافی را داشته باشند. مدیران ارشد بانک همواره در میزهای پاسخگویی و ارتباطات مردمی حضور موثر داشته اند.
در این جلسه که با حضور معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، مباحثی از جمله بررسی عملکرد استانها در حوزه ارتباطات مردمی، راهکارهای ارتقای شاخص های ارزیابی عملکرد و تداوم رتبه های برتر، صیانت حقوق مشتریان، بهینه سازی نگهداری وجوه نقد در شعب، رسیدگی به برخی موضوعات و مصادیق حقوق شهروندی، شناسایی گلوگاه های فساد جهت پبشگیری و برخی موضوعات بازرسی مورد بحث قرار گرفت.

پست قبلی

آموزش در حوزه بانکداری مدرن از اولویت های اصلی بانک ایران زمین است

پست‌ بعدی

نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

پست‌ بعدی

نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

تبلیغات

مروری بر دسته بندی ها

  • آرشیو
  • اجتماعی
  • استانها
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بین الملل
  • پولی مالی
  • پیشنهاد سردبیر
  • خودرو
  • دسته‌بندی نشده
  • دسته‌بندی نشده
  • سایر حوزه ها
  • سرتیتر اخبار
  • سیاسی
  • شهری
  • شهری
  • صنعت و معدن
  • علم و دانش
  • فرهنگی هنری
  • فناوری اطلاعات
  • گزارش تصویری
  • گزارش روز
  • گفتگو
  • ورزشی
  • یادداشت
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • فناوری اطلاعات
  • سیاسی
  • فرهنگی هنری

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید