• صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
پایگاه خبری قلمرو خبر
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی پولی مالی

مدیرعامل در تشریح راهبردها در جمع کارکنان استان سمنان: نگاه مدیریت بانک حرکت در مسیر تحول و احیای جایگاه بانک صادرات ایران است

معصومه بیات توسط معصومه بیات
بهمن ۱, ۱۴۰۲
در پولی مالی
0 0
0
مدیرعامل در تشریح راهبردها در جمع کارکنان استان سمنان: نگاه مدیریت بانک حرکت در مسیر تحول و احیای جایگاه بانک صادرات ایران است
0
اشتراک گذاری ها
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

قلمرو خبر : ​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: نگاه مدیریت بانک، حرکت در مسیر تحول است و انگیزه تمامی مدیران این است که بانک به جایگاه واقعی خود بازگردد.
محسن سیفی در چهارمین سفر جامع استانی که در راس هیئتی با حضور اعضای هیئت‌مدیره، هیئت‌عامل و مدیران ارشد بانک به استان سمنان سفر کرده بود، در جمع مدیران، روسای حوزه و شعب و کارکنان ستادی بانک در این استان، با قدردانی از زحمات همکاران بانک گفت: خدمات و زحمات همکاران برای بانک، مردم و نظام اقتصادی کشور دیده می‌شود اما واقعیت و مشکلات موجود بانک باید مطرح و جدی گرفته شود. نگاه مدیریت بانک، حرکت در مسیر تحول و احیای جایگاه بانک است.

او در بیان اهداف سفرهای جامع استانی، مجموعه بازدیدها در قالب پروتکل سفرهای جامع استانی را با هدف دیدار مدیران ارشد بانک از تمامی شعب در دورافتاده‌ترین نقاط کشور عنوان کرد و افزود: دیدار مستقیم مدیران با مسئولان شعب موجب نتایج مثبت در بانک خواهد بود و باید عمق استراتژیک را از ستاد به سطح شعب منتقل کنیم. وظیفه تمامی کارکنان ستاد بانک پشتیبانی از شعب است.

سیفی اظهار کرد: گذشته و آینده کارکنان بانک صادرات ایران، در گرو سربلندی و موفقیت این بانک در نظام بانکی و اقتصادی کشور است و باید با تحمل زحمات مضاعف برای بالندگی و ارتقای آن تلاش کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: هر بانکی که بنا به نیاز و توقع مشتری به سمت تغییر و تحول در مدل‌های تجاری خود حرکت کرده، توانسته به موفقیت دست یابد. مدل‌های بانکداری عوض شده و کسب و کار شبکه بانکی تغییر کرده و باید تفکرمان نسبت به بانکداری تغییر یابد.

سیفی روند اصلاح زیرساخت‌ها در بخش فناوری اطلاعات برای 40 میلیون مشتری بانک را نیز تشریح کرد و از ارتقای تقریبا 4 برابری ظرفیت زیرساخت پردازشی تراکنش‌های بانک خبر داد.

توجه به تعهدات همراستا با ارائه تسهیلات ریالی، فروش اموال مازاد و عملیاتی کردن پلتفرم نوین بانکداری دیجیتال، از دیگر موارد مورد توجه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بود.​

پست قبلی

حسن زاده با 208 رای پیروز انتخابات اتاق بازرگانی شد

پست‌ بعدی

گزارش بررسی صنعت دارویی ایران در سال ۱۴۰۱

پست‌ بعدی
گزارش بررسی صنعت دارویی ایران در سال ۱۴۰۱

گزارش بررسی صنعت دارویی ایران در سال ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

تبلیغات

مروری بر دسته بندی ها

  • آرشیو
  • اجتماعی
  • استانها
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بین الملل
  • پولی مالی
  • پیشنهاد سردبیر
  • خودرو
  • دسته‌بندی نشده
  • دسته‌بندی نشده
  • سایر حوزه ها
  • سرتیتر اخبار
  • سیاسی
  • شهری
  • شهری
  • صنعت و معدن
  • علم و دانش
  • فرهنگی هنری
  • فناوری اطلاعات
  • گزارش تصویری
  • گزارش روز
  • گفتگو
  • ورزشی
  • یادداشت
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • فناوری اطلاعات
  • سیاسی
  • فرهنگی هنری

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید