• صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
پایگاه خبری قلمرو خبر
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی پولی مالی

بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد

معصومه بیات توسط معصومه بیات
اسفند ۲۸, ۱۴۰۳
در پولی مالی
0 0
0
بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد
0
اشتراک گذاری ها
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

قلمرو خبر : بانک ایران زمین با هدف بهبود خدمات دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان، سرویس جدیدی به نام «چاپار هوشمند» را راه‌اندازی کرده است. بر همین اساس کارمزد ارسال پیامک‌های بانکی برای مشتریان، از طریق این سرویس متناسب با میزان استفاده آنها از این خدمات محاسبه می‌شود.

به گزارش قلمروخبر از روابط عمومی؛ سیستم «چاپار هوشمند» با تغییر شیوه محاسبه کارمزد پیامک‌ها، هزینه‌ها را به‌صورت منعطف و مبتنی بر سطح فعالیت هر مشتری تعیین می‌کند. با این سرویس مشتریانی که استفاده کمتری از پیامک‌های بانکی دارند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. در مقابل، برای کاربران پرتعداد نیز تعرفه‌های متناسب در نظر گرفته شده است.

اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در این خصوص گفت: هدف ما از راه‌اندازی چاپار هوشمند، ارائه خدمات منصفانه‌تر و شفاف به مشتریان است. این سرویس نه تنها هزینه‌ها را بهینه می‌کند، بلکه مشتریان را به استفاده هوشمندانه از خدمات بانکی تشویق می‌کند.

این سرویس به‌صورت (با ارسال پیامک و در صورت تایید مشتری) خودکار برای تمامی مشتریان بانک فعال شده است و نیاز به ثبت نام جداگانه ندارد.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، محاسبات کارمزد بر اساس تعداد پیامک‌های ارسالی انجام می‌شود و در صورت مصرف، حجم مذکور مجدد بنا به درخواست مشتری به صورت خودکار تمدید می شود.

گفتنی است راه‌اندازی «چاپار هوشمند» بخشی از برنامه تحول دیجیتال بانک ایران زمین است که با تمرکز بر نوآوری و بهبود تجربه کاربری، در راستای ارائه خدمات بانکی مدرن و کارآمد طراحی شده است.

مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۴۸۰۹-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان تماس بگیرند.

پست قبلی

موزه بانک سپه در ایام نوروز میزبان بازدیدکنندگان است

پست‌ بعدی

بازدید میدانی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه‌های راهبردی در بوشهر و خوزستان

پست‌ بعدی
بازدید میدانی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه‌های راهبردی در بوشهر و خوزستان

بازدید میدانی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه‌های راهبردی در بوشهر و خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

تبلیغات

مروری بر دسته بندی ها

  • آرشیو
  • اجتماعی
  • استانها
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بین الملل
  • پولی مالی
  • پیشنهاد سردبیر
  • خودرو
  • دسته‌بندی نشده
  • دسته‌بندی نشده
  • سایر حوزه ها
  • سرتیتر اخبار
  • سیاسی
  • شهری
  • شهری
  • صنعت و معدن
  • علم و دانش
  • فرهنگی هنری
  • فناوری اطلاعات
  • گزارش تصویری
  • گزارش روز
  • گفتگو
  • ورزشی
  • یادداشت
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • فناوری اطلاعات
  • سیاسی
  • فرهنگی هنری

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید