۲۷ اردیبهشتماه، «روز ارتباطات و روابط عمومی»، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خدمات خستگیناپذیر فعالان پرتلاش این عرصه است؛ کنشگرانی که نقش بیبدیل آنها در شکلگیری افکار عمومی، تسهیل ارتباطات درونسازمانی و برونسازمانی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.
به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا و به نقل از دیگر رسانه ها: ایران؛ در جهان امروز که شتاب تحولات فناورانه، انتظارات مخاطبان و پیچیدگی محیطهای ارتباطی روزبهروز افزایش مییابد، روابط عمومی دیگر یک ابزار تبلیغاتی یا کانال اطلاعرسانی ساده نیست؛ بلکه به عنوان یکی از ارکان بنیادین حکمرانی سازمانی و بازوی راهبردی مدیریت، نقشی تعیینکننده در مسیر پیشرفت و ماندگاری سازمان از طریق کشف و خلق فرصت ها در این نهاد ارتباطی برای بروز رفتارهای کارآفرینانه ایفا میکند.
برنامه محوری؛ زیرساخت پایدار و هدفمند در تدوین برنامه راهبردی است