• صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
پایگاه خبری قلمرو خبر
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی پولی مالی

آغاز فاز نوین خدمات بانک ملی ایران در جایگاه های سوخت با تفاهم نامه جدید

معصومه بیات توسط معصومه بیات
بهمن ۲۰, ۱۴۰۳
در پولی مالی
0 0
0
آغاز فاز نوین خدمات بانک ملی ایران در جایگاه های سوخت با تفاهم نامه جدید
0
اشتراک گذاری ها
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

قلمرو خبر : با اجرایی شدن تفاهم نامه بانک ملی ایران و انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی سراسر کشور، زنجیره حضور بانک ملی ایران در جایگاه‌های سوخت کشور کامل و روند خدمات شایسته به هموطنان وارد فاز جدید و ارزنده‌ای شد.

به گزارش قلمرو خبر از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک ضمن ابراز خرسندی درخصوص این همکاری مجدد با انجمن صنفی اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی گفت: خرسندیم با اعتمادی که بانک ملی ایران نزد مردم و انجمن صنفی اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی سراسر کشور دارد، این همکاری مجدد از سر گرفته شد.
نجارزاده ارتقا سطح امنیت مالی و اقتصادی جایگاه‌داران و مشتریان را یک ضرورت اساسی دانست و افزود: با ورود بانک ملی ایران به زنجیره فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور در جایگاه‌های سوخت، نوآوری‌ها و گسترش پرداخت‌های الکترونیکی موجب ارائه خدمات بهتر به مردم و کاهش زحمات جایگاه‌داران خواهد شد.
وی با اشاره به دغدغه‌های جایگاه داران در حوزه تامین مالی و تسهیل خدمات مالی، خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه شروعی برای همکاری‌های بیشتر است و با توجه به حمایت همه جانبه‌ای که لازم است از زنجیره عرضه فراورده‌های نفتی صورت پذیرد بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که برای ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار این انجمن حضور داشته تا از چالش‌هایی که برای مردم و جایگاه‌داران ایجاد شده جلوگیری کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، اذعان کرد: بانک ملی ایران با ۵۵ میلیون حساب نزد مشتریان خود و برپایه سرمایه عظیم اعتماد مردمی لازم است برای ارائه خدمت شایسته‌تر ورود مناسبی در حوزه تبلغات محصولات در جایگاه‌های سوخت نیز داشته باشد.

برچسب ها: بانک ملی ایران، جایگاه سوخت فرآورده های نفتی خدمات مالی، پرداخت الکترونیکی
پست قبلی

از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه منتشر شد: گزارش تحلیلی آمار عملکرد ۱۰ ماهه بازار بیمه کشور

پست‌ بعدی

توسط بانک مرکزی صورت پذیرفت؛ تجلیل از رؤسای برتر شعب مؤسسه اعتباری ملل در پانزدهمین گردهمایی رؤسای موفق نظام بانکی

پست‌ بعدی
توسط بانک مرکزی صورت پذیرفت؛  تجلیل از رؤسای برتر شعب مؤسسه اعتباری ملل در پانزدهمین گردهمایی رؤسای موفق نظام بانکی

توسط بانک مرکزی صورت پذیرفت؛ تجلیل از رؤسای برتر شعب مؤسسه اعتباری ملل در پانزدهمین گردهمایی رؤسای موفق نظام بانکی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

تبلیغات

مروری بر دسته بندی ها

  • آرشیو
  • اجتماعی
  • استانها
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بین الملل
  • پولی مالی
  • پیشنهاد سردبیر
  • خودرو
  • دسته‌بندی نشده
  • دسته‌بندی نشده
  • سایر حوزه ها
  • سرتیتر اخبار
  • سیاسی
  • شهری
  • شهری
  • صنعت و معدن
  • علم و دانش
  • فرهنگی هنری
  • فناوری اطلاعات
  • گزارش تصویری
  • گزارش روز
  • گفتگو
  • ورزشی
  • یادداشت
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • فناوری اطلاعات
  • سیاسی
  • فرهنگی هنری

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید