• صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
پایگاه خبری قلمرو خبر
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی شهری شهری

دکتر حسین زاده خبر داد: برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران ۱۴۰۰

admin توسط admin
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
در شهری
0 0
0
0
اشتراک گذاری ها
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

گزارش امروز: مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: برنامه ریزی های جدی برای تبدیل شدن این بانک به بانکی مدرن، پیشرو، روزآمد و کارآمد در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» با بیان این که دنیای امروز، دنیای تحول است و هیچ سازمانی نمی تواند به شرایط امروز خود اکتفا کند، افزود: تاریخ به خوبی به یاد دارد که بزرگترین تولید کننده ها و کمپانی های مطرح جهان، به محض مغرور شدن به شرایط خود، از قافله عقب ماندند و امروز تنها یک نام از آنها باقی است.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران تحولات بنیادین را در اقدامات خود آغاز کرده است، اظهار کرد: از طرح روی ملی کارت ها و مجله و بروشور بانک گرفته تا تجهیزات نوین بانکداری از جمله سامانه بام، همه دچار تغییر و تحول شده اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

حسین زاده با بیان این که بانک ملی ایران با یک شرکت بزرگ دنیا وارد مذاکره شده و برای «بانک ملی ایران ۱۴۰۰» برنامه ریزی جدی شده است، ادامه داد: بانک ملی ایران باید در آن تاریخ در منطقه و دنیا سرآمد باشد.

وی با بیان این که فین تک ها، امروز در حال رقابت با بانک ها هستند و تلاش می کنند بانک ها را از دور خارج کنند، گفت: بانک ملی ایران به این موضوع واقف است و به همین دلیل درون بانک، چندین فین تک ایجاد شده تا هم امور این حوزه به خوبی پیش برود و هم در آینده نام بانک ملی ایران حفظ شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تجربه موفق راه اندازی سامانه بام و جذب مشتریان از طریق آن، افزود: این سامانه مانند یک موجود زنده، خدمات جدید را به مشتریان ارائه می دهد، به طوری که هم مشتریان و هم رقبای بانکی اذعان دارند این سامانه از نمونه های مشابه خود یک سر و گردن بالاتر است.

به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران تا پایان سال خدمات بسیار جذاب و تازه ای به مشتریان ارائه خواهد کرد که از جمله آنها می توان به سامانه جامع تسهیلات، تحت وب شدن شعب، مدل های جدید کسب و کار و بسته های اعتباری صنوف اشاره کرد.

وی راه اندازی طرح مدیر خدمات ویژه (Account Officer) در شعب منتخب تهران بانک ملی ایران را یکی از پیشرفته ترین خدمات بانکی همپای بانک های اروپایی دانست و اظهار کرد: این خدمت به مرور در همه شعب بانک عملیاتی خواهد شد.

پست قبلی

بانک صنعت و معدن نقش مهمی در تامین مالی طرح های زیر ساختی توسعه ای در کشور داشته است

پست‌ بعدی

پرداخت ۲۲۳ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون طی شش ماه در بانک کشاورزی استان کرمان

پست‌ بعدی

پرداخت ۲۲۳ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون طی شش ماه در بانک کشاورزی استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

تبلیغات

مروری بر دسته بندی ها

  • آرشیو
  • اجتماعی
  • استانها
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بین الملل
  • پولی مالی
  • پیشنهاد سردبیر
  • خودرو
  • دسته‌بندی نشده
  • دسته‌بندی نشده
  • سایر حوزه ها
  • سرتیتر اخبار
  • سیاسی
  • شهری
  • شهری
  • صنعت و معدن
  • علم و دانش
  • فرهنگی هنری
  • فناوری اطلاعات
  • گزارش تصویری
  • گزارش روز
  • گفتگو
  • ورزشی
  • یادداشت
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • فناوری اطلاعات
  • سیاسی
  • فرهنگی هنری

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید