• صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
پایگاه خبری قلمرو خبر
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • سیاسی
  • فناوری اطلاعات
  • فرهنگی هنری
  • اقتصادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی پولی مالی

مدیر عامل بانک دی: روابط عمومی، صدای روشن بانک دی در جامعه است

معصومه بیات توسط معصومه بیات
اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۴
در پولی مالی
0 0
0
مدیر عامل بانک دی: روابط عمومی، صدای روشن بانک دی در جامعه است
0
اشتراک گذاری ها
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

قلمرو خبر : مدیر عامل بانک دی، در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ ماه، روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی، ضمن تبریک این روز به فعالان حوزه ارتباطات و رسانه، بر نقش کلیدی روابط‌ عمومی در برندینگ، تبلیغات هدفمند و معرفی هوشمندانه بانک دی به‌ عنوان بانک ارزش‌ آفرین تأکید کرد.

به گزارش قلمرو خبر از روابط‌ عمومی بانک دی، برات کریمی در این پیام، روابط‌ عمومی را بازوی راهبردی بانک در مسیر شناخت جامعه، تبیین اهداف و روایت شفاف عملکرد‌ها دانست و افزود: «روابط‌عمومی فقط یک واحد اجرایی نیست؛ بلکه نیروی محرکه‌ای برای خلق تصویر دقیق و قابل اعتماد از بانک است.»

وی با اشاره به فعالیت همکاران پرتلاش در اداره روابط‌عمومی، مرکز تماس، ارتباطات رسانه‌ای، تبلیغات، تولید محتوا و همچنین ۹۲ همیار روابط‌عمومی در شعب سراسر کشور، خاطرنشان کرد: «این همکاران با انگیزه و توان حرفه‌ای خود آماده‌اند که دوران تازه‌ای از حضور مؤثر، هوشمندانه و اثربخش بانک دی را در ذهن و دل جامعه، مشتریان و ذی‌نفعان ترسیم کنند.»

مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: «ما نیازمند آن هستیم که بانک دی را نه صرفاً به‌عنوان یک نهاد مالی، بلکه به‌عنوان «بانک ارزش‌آفرین» در ذهن جامعه تعریف کنیم؛ بانکی که مسئولانه، شفاف و با زبان ارتباط، با مردم سخن می‌گوید.»

وی در پایان با تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات، رسانه و تبلیغات در کشور، از زحمات صادقانه همکاران روابط‌عمومی در سراسر بانک قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که روابط‌عمومی بانک دی، با نگاهی نو و مأموریتی روشن، در مسیر تقویت برند و اعتماد عمومی گام‌های بزرگی بردارد.

برچسب ها: بانک دی، شبکه بانکی ،نظام بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد شهید
پست قبلی

مدیر عامل شرکت بیمه تعاون: روابط عمومی ها نقش مهمی در تصمیم سازی دارند

پست‌ بعدی

افزایش سهم بازار همراه اول برای دومین دوره متوالی

پست‌ بعدی

افزایش سهم بازار همراه اول برای دومین دوره متوالی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

تبلیغات

مروری بر دسته بندی ها

  • آرشیو
  • اجتماعی
  • استانها
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بین الملل
  • پولی مالی
  • پیشنهاد سردبیر
  • خودرو
  • دسته‌بندی نشده
  • دسته‌بندی نشده
  • سایر حوزه ها
  • سرتیتر اخبار
  • سیاسی
  • شهری
  • شهری
  • صنعت و معدن
  • علم و دانش
  • فرهنگی هنری
  • فناوری اطلاعات
  • گزارش تصویری
  • گزارش روز
  • گفتگو
  • ورزشی
  • یادداشت
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • پولی مالی
  • شهری
  • اجتماعی
  • شهری
  • فناوری اطلاعات
  • سیاسی
  • فرهنگی هنری

© 2022 قلمروخبر - ساخته شده توسط نت افزار .

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید